Despre noi

A trecut o perioada in care gândurile mele se fugăreau unul pe altul încercau sa ajungă la o înțelegere, sentimentele mele erau ascunse într-o cămăruța si au promis ca nu mai iasa de acolo, toată viața mea a fost un haos dar in fiecare zi mai exista speranța aia ca lucrurile se vor îndrepta la un moment dat si norocul va naposti asupra mea. Fiecăruia dintre noi ni s-a întâmplat măcar o data lucrul asta, sa incerci sa te regăsești dar sa eșuezi la fiecare pas. Viața e o lupta iar daca alegi sa renunți ai pierdut deja.

M-am gândit sa vorbesc despre fericire, despre lucrurile, persoanele care ma fac pe mine fericit, asa ca am sa va vorbesc despre ea, despre persoana care mi-a schimbat viața radical, fiecare intenție, fiecare gând, fiecare emoție se leagă de ea, e putin ciudat cum o persoana poate avea atâta influența asupra ta dar in același timp e cel mai frumos sentiment pe care il poți simti in viața asta, sa iubești si sa fi iubit. Când vei întâlni persoana care cu un simplu zâmbet te face sa te pierzi radical, persoana lângă care te simti cel mai împlinit si viața ta prinde culoare, persoana care te pune pe tine pe primul loc inaintea ei, ei bine, de abia atunci te poti așeza frumos in fotoliul tău din colțul camerei iar in poala ta sa se așeze femeia pe care o vei iubi fără nici o teama, fără nici o teama ca azi este si maine se poate duce pe drumul de unde nu mai exista cale de întoarcere, daca ea te vrea pe tine nu iti fa griji pentru cine o vrea pe ea pentru ca a fost suficient de matura si cu capul pe umeri când te-a ales, acum e rândul tău sa ii demonstrezi ca nu esti același tip din mulțime fără nici o valoare, nu o dezamagi, o femeie iubita e o femeie fericita e alegerea ta daca femeia ta vrei sa fie fericita lângă tine sau…sa lângă altul.

Eu am găsit-o, va doresc si vouă același lucru.

IMG_7281

Leave a Reply

