Ne-am pierdut

Nu te învinovățesc pe tine , pe mine , eu am gresit , ti-am dat voie sa te apropii atât de repede încât nu m-am gândit la consecințe, ai devenit totul prea repede, si cum tot ce vine repede se duce repede, doar ca tu ai plecat singura nu m-ai așteptat si pe mine , mi-ai închis usa in nas si ai plecat fără vreo resemnare , fără sa te intereseze ce dracu se întâmpla cu mine, încă nu am ajuns la capitolul ala in care învăț sa pierd, ori cred ca am sărit peste pagina aia. Am trăit intr-o poveste de dragoste care credeam ca sfârșitul ne va prinde de mâna la fel cum ne-a prins si prima ploaie, ne-a fost atât de frica sa nu ne pierdem unul pe celalalt încât pur si simplu asta s-a întâmplat , se spune ca de ce iti este frica nu scapi, la fel de frica mi-a fost si sa ma îndrăgostesc de tine, dar a fost de-ajuns sa zambesti încât sa imi captezi atenția pentru totdeauna. Fiecare cearta cu tine era la fel de frumoasa precum împăcarea , ma făcea sa te iubesc si mai mult. Acum suntem doar doi străini care se prefac ca nici măcar nu se cunosc dar sufletele lor încă striga in tăcere unul după celalalt.img_4393

Leave a Reply

