Draga mea

Draga mea , soluția sa fugi in brațele celui care iti iasa primul in cale pentru a mă uita nu e nici cea mai buna soluție nici cea mai frumoasa , in primul rând imi arați respectul tău fata de mine pentru tot acel timp in care ne-am iubit , si in al doilea rând nu vei reuși sa faci nimic asa decât sa rănești doua persoane , atât pe el cat si pe tine, nu te gandi ca daca fugi in bratele lui vei uita de mine, vei uita momentele in care ne sărutăm sub stropii de ploaie, de primele momente când m-ai luat de mâna si mi-ai spus ca ma iubești, toate astea au rămas tipărite in tine, uneori timpul e cel mai bun medicament , le vindeca pe toate , eu am sa stau liniștit in banca mea si am sa las timpul sa își facă treaba , nu , nu te-am uitat nici in ziua de astăzi si nici nu vreau sa o fac , pana in prezent cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat a fost sa te cunosc pe tine. Nu caut iubiri după tine , nu încerc sa te caut in fiecare persoana care imi iasa in cale pentru ca sunt conștient ca esti unica , fiecare om e unic in felul lui , dar tu , tu aveai ceva al tău care imi sucea mințile ,care ma făcea sa te iubesc chiar si când imi făceai rău, zâmbetul tău imi dădea lumea peste cap in fiecare dimineața si ma făcea sa ma îndrăgostesc in fiecare zi de tine , cafeaua dulce amăruie ma trezea la realitate si ma făcea sa realizez ca tu esti tot ce imi pot dori, dar acum am luat-o fiecare pe drumuri diferite , cu gândul unul la celalalt dar cu direcția separată, avem noi gânduri , noi idei ,noi planuri de lupta pentru ca fiecare zi e o lupta cu viața , trebuie sa lupți ca sa trăiești, la un moment dat erai singura mea putere care ma putea ajuta sa trec peste orice acum tot ce mi-a rămas e un portbagaj plin de amintiri pe care il car cu mine in fiecare zi , uneori am impresia ca totul e un coșmar din care caut cu disperare ieșirea , dar țin sa iti mulțumesc pentru fiecare clipa fie ea buna sau mai putin buna, mereu am sa povestesc la toată lumea povestea noastră de dragoste pe care am trăit-o amândoi din plin. Uneori mi-as dori sa te mai țin cateva minute de mana si sa iti spun ca esti o femeie minunata si sunt convins ca vei fi si cea mai buna mama cum iti doreai tot timpul.img_4319

Leave a Reply

