Nimic nu e pentru totdeauna

Nu ma deranjează atât de mult faptul ca acum esti in bratele altcuiva decât faptul ca te-am iubit atât de mult , atât de mult încât erai unica persoana din viața mea , erai soarele si luna , mereu adormeam si ma trezeam cu tine in bratele mele acum trebuie sa adorm si sa ma trezesc cu o valiza mare de amintiri , amintiri care nu cred ca am sa le scot niciodată din cap , sunt anumite persoane pe care nu le poți uita niciodată in viața , ai sa treci ușor,usor peste acel moment si ai sa te obișnuiești cu absenta persoanei respective dar niciodată nu o vei putea uita , v-ați intrebat vreodată de ce? Pentru ca la un moment dat acea persoana însemna pentru tine mai mult decât iubire , era viața ta, era speranța ta in toate , era persoana pe care o iubeai si pentru care luptai in fiecare zi dar după care s-a dovedit la un moment dat ca ai fost doar un pion , un pion de care s-a folosit si a fost scos din schema. E dureros , stiu, sa fi folosit de persoana de la care te așteptai mai putin , dar de cele mai multe ori suntem orbiți pentru a deschide ochii si a gandi limpede , nu mai gândim cu capul ci cu sufletul. Prima oară când mi-ai călcat pragul in apartamentul meu umil si plin de tăcere am simțit ca a devenit cu totul si cu totul altceva , ma simțeam cel mai bogat om si cu cea mai frumoasa locuința , si totul datorită ție, in prima seara când bratele tale mi-au devenit pentru prima oară casa am simțit ca vreau sa fiu un puturos toată viața si sa nu mai ma ridic de acolo. Si pentru prima oară in viața m-am dus cu zâmbetul pe buze la servici știind ca acasa ma așteaptă o domnișoara sexi in boxeri si tricoul meu alb pentru a-mi împărtășii toată iubirea de care aveam nevoie, nu era nevoie de prea mult efort sufletul meu umil si mic nu avea nevoie de prea multe , era foarte slăbit si micuț , avea nevoie doar de putina dragoste in schimb tu mi-ai oferit toată dragostea ta si asta nu doar ca m-a făcut un om mai bun , m-a transformat in bărbat , in bărbatul care sunt astăzi. Erai singura persoana care reușea sa imi schimbe starea de la agonie la extaz. Primul mic dejun pe care am încercat sa ti-l prepar , da , stiu… a fost un dezastru , nu sunt un master chef într-adevăr in schimb tu , te pricepeai de minune la capitolul asta , mi-ai pus sufletul pe jar de atâtea ori, nimic nu era mai frumos decât cafeau dulce amăruie servita la marginea patului in fiecare dimineața alături de domnita mea ciufulită si plină de viața pentru o noua zi. S-au scurs atât de repede zilele cu tine încât simt ca am trăit o viața întreaga in cateva clipe, nimic nu e pentru totdeauna, tot ce imi doresc este ca acolo unde esti in clipele astea sa zambesti , atât pe dinafara cat si pe dinăuntru la fel cum o fac eu când ma gândesc la noi. img_4173

Leave a Reply

