Cu gândul la tine

Nimic nu ma omoară mai mult decât gândul ca te voi vedea in bratele altcuiva , ca altcineva te va săruta pe frunte de buna dimineața si va primi sarutul tău in zori , atât de mult mi-am dorit sa fi cu mine iarna, chiar si frigul nu mai e frig , întoarce-te înapoi, topește-mi iarna.. mie greu sa cred ca altcineva iti va purta sufletul , dar cu al meu cum rămâne? Mi l-ai furat si ai plecat cu el , sunt gol pe dinăuntru si simt cum vântul ma răscolește , ai plecat când aveam mai mare nevoie de tine, de noi.. m-ai răscolit atât de adânc apoi ai lăsat o gaura mare care încearcă pe zi ce trece sa se închidă , încă nu am încetat sa te visez,visele cu tine sunt asa frumoase dar ruperea de ele sunt in aceeași măsura de dureroase când ma trezesc si realizez ca totul a fost doar un vis. A fost perfect cândva , spuneai ca nu mai sunt acei fluturi in stomac ca la început , stau si ma întreb câteodată , au existat vreodată? Ne-am iubit sau te-am iubit? Mi-e greu si ma doare sa cred ca doar eu am făcut-o , plângeai cu mine când frica si-a făcut apariția ca ne vom pierde , ar fi trebuit sa te faci actor. A fost ca o piesa de teatru in care tu ai fost rolul principal iar eu cel secundar , cel care trebuia sa aibă grija de tine si de sufletul tău , mi-am jucat rolul cel mai bine, la fel si tu , l-ai furat si ai plecat. Am luat-o amândoi pe drumuri diferite , ne despart sute de km acum dar ma întreb , ma sunt seri când te pui in pat si iti fumezi tigara  de noapte buna in care gândul iti fuge la mine? Lasă-l sa vina , se va întâlni cu al meu pe drum , el e obișnuit cu drumul asta, il face in fiecare seara , va avea el grija de al tău la fel cum o făceam si eu cu tine. Tot ce imi rămâne de făcut este sa strâng poza ta la piept sa închid ochii si sa suspin adânc , rămas bun…străine.img_4057

Leave a Reply

