Despre noi

Nu caut iubire după tine , nu caut afecțiune in alta parte , nu am de gând sa imi arunc sufletul rănit in brațele altcuiva sau cel putin ce a mai rămas din el, e simplu sa arunci vina pe cineva sa spui “uite ca nu a mers si e din vina ta” nu esti decât un laș care nu își poate asuma greșeala si responsabilitatea pentru cele întâmplate , poți glumi intr-o iubire dar nu iubi in gluma , imi aduc aminte ziua când te-ai mutat la mine ,prima tigara fumata in bratele mele , am început sa merg mai putin la sala am pus putin pe mine dar sufletul imi e tot gol , te aștept in fiecare seara la fereastra sa te sărut si in brațe sa te strâng , in fiecare noapte te caut prin pat dar e ca si cum as caută acul in carul cu fân nu ma pot obișnui cu absenta ta sufletul ma întreabă in fiecare zi de tine daca te vei întoarce înapoi , ce să-i răspund? M-am saturat sa mint ca totul va fi bine , știi ca nu imi gasesc locul lângă altcineva sunt ca un copil mic si răsfățat căruia daca nu ii dai ce dorește începe sa plângă , ma întreb ce o fi in inima ta când ma vezi asa , ascult melodia noastră si răsfoiesc albumul cu amintiri , nu am mai vorbit demult mi-e greu sa o spun dar uita-ma , nu ma interesează cu cine împarți patul sau cine crezi ca iti oferă liniștea, nu ma poți uita pentru ca mintea mea a rămas in mintea ta , am dispărut de tot exact cum mi-ai cerut acum te rog nu caută un motiv sa te întorci înapoi , după ce povestea se termina nu mai are rost cine a gresit si cine nu , ai vrut sa pleci iar eu nu m-am împotrivit acum degeaba tipi pentru ca lumina e stinsă demult iar eu sunt prea departe sa te aud. Suntem doi străini care o data si-au vărsat iubirea in aceeași oala si totodata s-au pierdut pe drum , te-am căutat in fiecare zi de luni pana luni , aveam atâtea sa iti arat, sa iti spun dar tot ce primeam a fost indiferenta , acum iartă-ma nu mai cred in tine dar orice rău la final duce spre bine.img_4051

Leave a Reply

