Daca pleci nu te mai întoarce

Daca pleci sper ca esti conștienta ce lași in urma ta , sper ca realizezi ca totul va fi un haos in jurul meu , știi ca am nevoie de mângâierea ta si de sarutul tău pentru a-mi vindeca rănile dar totuși ai ales sa pleci si sa ma lași singur, sunt doar un orb pierdut într-un labirint căutând ieșirea , acum ca ai plecat nu ai făcut nimic decât sa pui sare pe rana , spune-mi ce e de făcut sa fie din nou ca la început ? Dar tu… tu nu mai vrei , m-ai uitat sau cel putin incerci sa te minti in fiecare zi ca ai făcut-o, ne-am certat si ne-am impacat de atâtea ori încât simțeam ca de fiecare data când ne împăcăm ma indragosteam din nou , te adoram când stăteai in pat suparata așteptând ca bratele mele sa te cuprindă pentru ați alunga orice durere si supărare, ma hraneam cu iubirea ta in fiecare zi , eram ca un lup care își vana prada, niciun dintre noi n-a fost un sfânt , atât tu cat si eu avem greșeli, aduti aminte ce ti-am spus in prima noapte când degetele mele iti mângâiau obrazul iar buzele iti sărutau fruntea , nu ti-am promis nimic , te-am iubit in fiecare zi mai mult, m-ai răscolit atât de adânc si acum pleci ca si cum m-ai cunoscut o noapte, in fiecare seara sentimentele mele curgeau pe foaie arzând si așteptând ca vântul sa le duca la tine , pleacă daca vrei sa pleci dar fiecare pas il simt cat 10 , aseara imi spuneai ca ma iubești acum pleci fără vreun resentiment , timpul trece amintirile ramân, ma uit in fiecare zi in oglinda si încet, incet încep sa nu mai recunosc persoana din fata mea , mi-as dori sa opresc timpul sa ma pot plimba prin amintiri , sa te mai vad măcar o data sa te privesc in ochi , acei ochi care mi-au furat ceva o data fără sa se gândească la consecințe. Viața merge înainte cu bune si cu rele , da-i timpului timp , mi-ar plăcea sa ne intalnim peste câțiva ani la o cafea când sufletele noastre au luat-o deja pe drumuri diferite si atunci sa privesc in ochi persoana pentru care mi-as fi dat si viața la un moment dat…img_4043

Leave a Reply

