Oferai libertate

Daca alegi sa pleci ,nu te mai întoarce , o data cu timpul bratele mele vor uita cum e sa te poarte pe aripile vântului iar sufletul meu se va obișnui cu lipsa ta , ti-ai pus amprenta pe retina mea după care m-ai lăsat ca un străin printre străini sa știi ca încă te aștept de luni pana luni , dar orice rău in final duce spre bine , atât eu cat si tu ne vom găsi piesa de puzzle ce ne lipsește si într-un final zâmbetul își va face apariția pe chipurile noastre , mereu ziceam ca nu o sa ne mințim dar defapt am trăit intr-o minciuna in fiecare zi , ne-am promis iubire eterna fără sa ne dam seama ca nimic nu e pentru totdeauna. Ne făceam planuri de viitor dar uitam sa trăim ziua din prezent, ne-a fost atât de frica ca sufletele noastre sa nu se piardă încât ne-am pierdut pe drum unul pe celalalt , de ce iti este frica nu scapi. Obișnuiam sa ma îndrăgostesc de tine in fiecare zi , iar fiecare zi era o “lupta” pentru ați câștiga inima din nou si din nou , dar nu mi-am dat seama ca tu in fiecare zi erai alta persoana , seara când bratele mele te cuprindeau iar buzele mele iti înșirau toată ziua mea într-un singur sărut gândul tău fugea la altcineva nicidecum la mine. Te priveam in ochi dar nu reflecta imaginea mea , tot ce vedeam era un om prins într-un vid de care încerca sa scape , am încetat sa mai lupt pentru tine , pentru noi , pentru iubirea care tind sa cred ca o data a existat , cineva mi-a spus ca daca iubești pe cineva lasă-l sa zboare , oferai spațiu iar daca te va iubi se ca întoarce , dar te rog sa nu o mai faci in caz ca vei realiza vreodată ca ai gresit , atunci sufletul meu va fi plin de petice si deschis pentru o noua persoana , iar tu… tu vei rămâne doar o amintire atât plăcuta cat si neplăcuta.

Leave a Reply

