Iubește-o azi…

M-ai lăsat sa intru pe portița ce ducea spre sufletul tău fără nici o teama ca l-as putea fura si as pleca cu el departe si ca te-as lăsa goală pe dinăuntru , ai avut mai mult decât încredere in mine,m-ai iubit , ai iubit fiecare părticică din mine , ai iubit fiecare calitate si fiecare defect din mine, mi-ai oferit iubirea ta când sufletul meu era bolnav si speriat, ai reușit sa readuci un suflet la viața , o inima care sa bată doar pentru tine. Nu doar ca ai reușit sa scoți o persoana mai buna din mine , m-ai făcut un bărbat adevarat , un bărbat demn de responsabilități , ai devenit responsabilitatea mea numarul 1, femeia pentru care mi-as fi dat si viața , mi-as fi pus sufletul pe tava fără vreo remușcare si vreo teama ca il voi pierde , ochii tai negri si plini de iubire ma cuprindeau din cap pana-n picioare iar eu simțeam cum sufletul imi aluneca ușor in jos de fiecare data când mâinile tale imi mângâiau obrazul plin de durere si de cicatrici de la atâtea lacrimi vărsate, nimic nu era mai frumos decât glasul tău dis de dimineața care imi făcea ziua mai buna si imi dădea putere sa lupt in fiecare zi mai mult ,pentru tine,pentru noi!! Fiecare noapte de dragoste era la fel de frumoasa ca prima , nopțile in care adormeam îmbrățișați cu capul plin de vise si planuri de viitor. Nopțile in care ne juram iubire pana la sfârșit si clipe frumoase de dragoste pe care nu le-am mai trăit niciodată. Eram cel mai mândru bărbat din mulțime , la brațul meu era femeia viselor mele , acel suflet de copil mic si inocent care mereu ma susținea si imi oferea toată încrederea de care aveam nevoie , mereu m-am intrebat cum se poate sa fie un suflet asa mare într-un om asa mic , dar de aia am fost eu acolo , sa am grija de el si sa il port cu mine peste tot unde merg, am avut grija de el ca de copilul meu , i-am oferit toată iubirea mea. Când te-ai simțit a nimănui si dezorientata bratele mele ti-au fost casa iar dragostea mea ti-a dat putere sa lupți si sa mergi mai departe. M-ai învățat ca in viața nu vom câștiga de fiecare data iar de cele mai multe ori vom pică dar va trebui sa privim in sus si sa ne ridicam, uneori mai si pierzi , dar eu nu sunt pregătit sa pierd lupta asta , e vorba de iubirea mea in joc , iar daca va trebui sa ma lupt si pana la ultima suflare o voi face.

Leave a Reply

