Doar tu

Ai apărut in viața mea când credeam ca sufletul meu a luat-o la goana si m-a părăsit.
Ai apărut de nicăieri cu o privire blândă si fără vreun interes, totul s-a întâmplat într-un timp atât de scurt , încât nici nu am realizat cat de mult te pot iubi, am zâmbit intr-o zi cat nu am zâmbit într-un an si toate astea datorită ție. Toate s-au întâmplat atât de repede încât nici nu m-am putut bucura de fiecare in parte, ai apărut când sufletul imi era gol , si ca o fata harnică ce esti când ai văzut ce e acolo nu ai mai stat pe gânduri si te-ai pus sa le asezi fiecare la locul lui , mi-ai adunat bucatile din inima rupte si pierdute apoi le-ai lipit bucățică cu bucățică după care te-ai asezat in bratele mele si m-ai privit in ochi , timp de cateva secunde s-a lăsat liniștea asupra noastră , dupa care buzele tale au început sa rostească , iar eu eram orbit de frumusetea ta ca urmare tot ce mi-a intrat in cap a fost doar “voi fi mereu aici”. Nimic nu se compara cu serile in care te găseam in patul nostru in tricoul meu alb si in boxeri așteptând sa ma intrebi cum mi-a fost ziua si trupurile noastre sa își declare iubirea , atât de simpla si atrăgătoare… te-am intrebat de ce iti mai iei tricoul meu pe tine cand vine seara știind ca il vei da jos , mi-ai răspuns ca iti place sa te descopăr după care am început amândoi sa radem.
Imi doresc ca fiecare bărbat sa aibe parte de o femeie cum esti tu , o fata simpla, fata in boxeri cu tricoul alb.img_4007

Leave a Reply

